Маркетингові дослідження
Тип: На вибір студента
Кафедра: cоціології
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
7 | 3 | Іспит |
Лекції
Семестр | К-сть годин | Лектор | Група(и) |
7 | 20 | Марусяк Т. С. | Ісс-41c |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
7 | 20 | Іссм-11с |
Опис курсу
Анотація навчальної дисципліни:
Метою викладання навчальної дисципліни «Маркетингові дослідження» полягає у засвоєнні студентами бакалаврської програми сучасних знань про маркетингові дослідження як розділ прикладної соціології, історію виникнення маркетингу і маркетингових досліджень, суть, напрями, технологію та методи маркетингових досліджень.
Відвідування та активна участь студентів у роботі навчальних занять є обов’язковою умовою успішного складання курсу. Будуть підтримуватися наукові дискусії та обговорення, презентації власних ідей і точок зору. Протягом семестру група 2 осіб повинна виконати груповий проект маркетингового дослідження. Результати повинні бути представлені у формі мультимедійної презентації на одному з занять.
Результати навчання:
Знати історію виникнення маркетингу і маркетингових досліджень, суть, напрями, технологію та методи маркетингових досліджень, основні положення Міжнародного кодексу з практики маркетингових і соціальних досліджень, фактори, що впливають на поведінку споживачів
Зміст понять: маркетинг, маркетингове середовище, маркетингова інформація, ринок, попит, споживачі, конкуренція, маркетингове дослідження, програма маркетингового дослідження.
Вміти використовувати методи та технології маркетингових досліджень, розробляти програму маркетингового дослідження.
Рекомендована література
- Беляевский И.К. Маркетинговое исследование: Учебное пособие, руководство по изучению дисциплины, практикум по курсу, учебная программа / Московский государственный университет экономики, статистики и информатики. — М. 2004, — 414 с.
- Винославська С., Победаш О., Таньківська Ю. Маркетингові дослі-дження// Соціологія: теорія, методи, маркетинг. — 1998. — №1–2.
- Войчак А. В. Маркетингові дослідження: Навч.-метод. посібник для самост. вивч. дисц. — К.: КНЕУ, 2001. — 119 с.
- Голубков Е.П. Маркетинговые исследования: теория, практика и методология. — М.: Финпресс, 1998.
- Дмитриева Е. В. Фокус-группы в маркетинге и социологии. — М., 1998.
- Ильясов Ф. Н. Репрезентативность результатов опроса в маркетинговом исследовании / Ф.Н. Ильясов // Социологические исследования. 2011. № 3. С. 112—116.
- Ілляшенко С.М., Баскакова М.Ю.Маркетингові дослідження: Навч. посіб. За ред. д-ра екон. наук, проф. С. М. Ілляшенка. — К.: Центр навчальної літератури, 2006. — 192 с.
- Маркетинг: бакалаврський курс: підручник / за заг. ред. д.е.н., проф. С.М. Ілляшенка. – Суми : ВТД “Університетська книга”, 2009. – 1134 с
- Павленко А. Ф., Войчак А. В. Маркетинг: Підручник. — К.: КНЕУ, 2003. — 246 с.
- Малхотра Нэреш К. Маркетинговые исследования. Практическое руководство, 3-е изд.: Пер. с англ. – М.: Изд. дом «Вильямс», 2002. – 960 с.
- Парсяк В. Н., Рогов Г. К. Маркетинговые исследования. — К., 1995.
- Пешкова Е. П. Маркетинговый анализ в деятельности фирмы. —М., 1997.
- Полторак В. Маркетингові дослідження: сутність, методи , технології / В.Полторак // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – 2000. – № 1.
- Полторак В.А. Маркетингові дослідження: Навчальний посібник. – Київ: Центр навчальної літератури, 2003. – 387 с.
- Рогов Г.К., Парсяк В.Н. Теорія та практика маркетингу. Навчальний посібник. Миколаїв: НУК, 2010. – 130 с.
- Тєлєтов О.С. Маркетингові дослідження: навчальний посібник – К: Знання України, 2010. – 299 с.
- Хэмилтон Дж. Что такое маркетинговое исследование? // Социс. — 1994. — №3, 5, 8, 9.
- Черчилль Г., Браун Т. Маркетинговые исследования. 5-е изд. / Пер. с англ. под ред. Г. Л. Багиева. — СПб.: Питер, 2007. — 704 с: ил. — (Серия «Классический зарубежный учебник»).