Порядок розгляду заяв про поновлення та переведення до складу студентів Львівського національного університету імені Івана Франка

27.06.2024 | 20:47

ПОРЯДОК РОЗГЛЯДУ ЗАЯВ

про поновлення до складу студентів
Львівського національного університету імені Івана Франка

Поновлення до складу студентів Львівського національного університету імені Івана Франка здійснюється відповідно до «Положення про порядок відрахування, переривання навчання, поновлення і переведення осіб, які навчаються у закладах вищої освіти, та надання їм академічної відпустки», затвердженого Міністерством освіти України від 07.02.2024 №134, Наказу Міністерства освіти України №910 від 24 червня 2024 року «Про деякі особливості набуття та поновлення статусу здобувача вищої освіти у 2024 році» та Положення про організацію освітнього процесу у Львівському національному університеті імені Івана Франка.

Увага!!! Поновлення на навчання на перший рік навчання на основі повної загальної середньої освіти забороняється

Поновлення на навчання на другий рік навчання на основі повної загальної середньої освіти осіб, відрахованих з першого року навчання, можливе за умови повного виконання ними вимог навчального плану першого року навчання відповідної освітньої програми у встановлений Університетом строк.

Визначальним чинником при розгляді питання про поновлення є результати тестування та/або співбесіди, за якими визначається можливість успішного продовження навчання та встановлення курсу, на який особа може бути зарахована.

 

Для розгляду заяви про поновлення необхідно подати у Приймальну комісію
або надіслати скановані копії документів на електронну пошту

ponovlennya@lnu.edu.ua:

  1. Заява про поновлення
  2. Документ, що посвідчує особу (паспорт)
  3. Документ, що підтверджує інформацію про реєстраційний номер облікової картки платника податків
  4. Дійсний військово-обліковий документ (для військовозобов’язаних)
  5. Сертифікат ЗНО та інформаційну картку ЗНО або дані НМТ
  6. Академічна довідка
  7. Наказ про відрахування
  8. Довідка про академічну різницю

Реєстрація документів – з 01 липня по 31 липня 2024 року

Проведення співбесіди – 02-03 серпня 2024 року

 


ПОРЯДОК РОЗГЛЯДУ ЗАЯВ

про переведення з інших закладів вищої освіти
у Львівський національний університет імені Івана Франка

Переведення здійснюється відповідно до «Положення про порядок відрахування, переривання навчання, поновлення і переведення осіб, які навчаються у закладах вищої освіти, та надання їм академічної відпустки», затвердженого Міністерством освіти України від 07.02.2024 №134, Наказу Міністерства освіти України №910 від 24 червня 2024 року «Про деякі особливості набуття та поновлення статусу здобувача вищої освіти у 2024 році» та Положення про організацію освітнього процесу у Львівському національному університеті імені Івана Франка.

Переведення здобувачів вищої освіти з іншого закладу вищої освіти до Університету зі збереженням місця державного замовлення здійснюється за відсутності факту невиконання індивідуального навчального плану на освітню програму такої самої спеціальності (предметної спеціальності, спеціалізації), такого самого рівня вищої освіти без зміни форми здобуття вищої освіти та року навчання.

Переведення здобувачів вищої освіти з іншого закладу вищої освіти до Університету із збереженням місця державного замовлення здійснюється у лютому та липні.

 

Для розгляду заяви про переведення необхідно подати у Приймальну комісію або надіслати скановані копії документів на електронну пошту

ponovlennya@lnu.edu.ua:

 

  1. Заява на ім’я керівника закладу вищої освіти, в якому навчається студент, зі згодою на переведення
  2. Заява на ім’я ректора Університету
  3. Академічну довідку
  4. Сертифікат ЗНО та інформаційну картку ЗНО або дані НМТ
  5. Документ, що посвідчує особу (паспорт)
  6. Документ, що підтверджує інформацію про реєстраційний номер облікової картки платника податків
  7. Дійсний військово-обліковий документ (для військовозобов’язаних)
  8. Довідку про академічну різницю*
*Довідку про академічну різницю Приймальна комісія отримує від факультету після подання заяви

Реєстрація документів – з 01 липня по 31 липня 2024 року

Проведення співбесіди – 02-03 серпня 2024 року

 

Переведення студентів закладів вищої освіти проводиться за дозволом ректора закладу вищої освіти, з якого переводиться студент, та за рішенням Приймальної комісії Університету.

Увага!!! Переведення студентів на перший курс не здійснюється.