Новини
Виставка «Львів. 1939 рік… Тоталітаризм в дії»
Дата: 13 лютого 2020 р.
Час: 11.00 год.
Львівська національна наукова бібліотека України імені Василя Стефаника
У 2020 році минає 80-та річниця з часу знищення радянською владою національних установ і організацій Галичини, зокрема Наукового Товариства імені Шевченка, Народного Дому, Студіону, Оссолінеуму та інших.
З метою відновлення історичної пам’яті у ЛННБ України ім.В.Стефаника підготовлено виставку архівних документів, періодичних видань та книг під назвою «Львів. 1939 рік… Тоталітаризм в дії», що складається з розділів: «Архівні документи: переміщені фонди» та «Спецфонд. Ув’язнена книга».
XVІІ Міжнародна наукова конференція “Археологія Заходу України”
Організатори: Національна Академія Наук України
Інститут українознавства ім. І. Крип’якевича
Науково-дослідний центр «Рятівна археологічна служба»
Інституту археології НАН України
Запрошуємо Вас до участі у XVІІ-й Міжнародній науковій конференції “АРХЕОЛОГІЯ ЗАХОДУ УКРАЇНИ”
Конференція відбудеться 20–22 травня 2020 року у відділі археології Інституту українознавства ім. І. Крип’якевича НАН України
У межах конференції передбачається постерна сесія, яка охоплюватиме розвідкові роботи і польові дослідження попередніх сезонів.
У заявці просимо вказати:
• тему доповіді;
• відомості про автора із зазначенням повної адреси, місця роботи, контактних телефонів та електронної адреси...
Порядок здачі курсових та бакалаврських робіт випуску 2020 р.
І Всеукраїнський історичний дебатний турнір ІДЛ / IDL OPEN
Оргкомітет Історичної Дебатної Ліги, історичний факультет КНУ імені Тараса Шевченка, Наукове товариство студентів та ГО «Ідеалісти» запрошують студентів ЗВО України взяти участь у І Всеукраїнському всеукраїнському історичному дебатному турнірі «ІДЛ– 2020»!
Історична дебатна Ліга (ІДЛ) – це студентський проект, що пройшов випробування часом на історичному факультеті КНУ. Ось вже 5 років ми змагаємося в побудові наративу, в знаннях історії та вмінні їх застосувати. Наша мета – не перевірити чиїсь знання, а навчитись застосовувати їх для конструктивного діалогу. Не використовувати двоякі інтерпретації...