Як Гуляйполю вдалося повернути із забуття пам’ять про єврейську громаду міста, організувати вуличну виставку, провести дослідження, розмалювати приміщення колишньої синагоги та впорядкувати зруйноване кладовище.
Як Острог, з музейною інституцією чий профіль князівський період міста, починає працювати з складною локальною історією міста 20 століття, досліджує та анімує минуле через онлайн-інструменти та створює інтерактивну онлайн виставку на лендінговій платформі
Як новоутворена Бехтерська ОТГ серед Херсонських степів досліджує та популяризує локальну історію через конкурс аматорських відео та створення документального кіно про свою громаду.
Про Староволинський бал у замку 17 ст. в с. Гриців та роботу з локальною історію з польсько-єврейсько-українським контекстом.
Про художника-монументаліста Василя Муржака з Брацлава та його колекцію художніх робіт які починають досліджувати силами невеликої але амбітної Брацлавської громади, що на Вінниччині. Та як зняти документальне кіно про художника, що пішов від нас
Про те як полкова скарбниця козацького м.Прилуки стала символом новоствореної інтерактивної мапи скарбів локальної історії Прилук та як це сприяє діалогу про збереження історико-культурної спадщини міста
Як Авдіївка – прифронтове містечко з Донбасу розпочала проект із дослідження локальної ідентичності та історії мешканок та мешканців міста і що з того вийшло?
Про історію прикордоння та контрабандного руху через р. Збруч та їхній вплив на м.Скала-Подільська і те як в умовах світової пандемії провести дослідження та організувати виставку в своєму місті
8 презентацій проєктів громад в інтерактивному форматі Печа-Куча, при чому з кожною із ініціативних груп буде простір поспілкуватись та обговорити ідеї, досвід, лайфхаки та виклики реалізації культурних проєктів та можливу подальшу співпрацю.
Крім того заплановано поділитись з вами практиками роботи з публічною історією від Студій живої історії та партнерів програми.
Студії живої історії, реалізується ГО “Інша Освіта” в партнерстві з MitOst e.V та Колегіумом імені Теодора Гойса, за дружньої фінансової підтримки Фонду Роберта Боша та Представництва Фонду імені Гайнріха Бьолля в Україні.